Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4 5 6 7 8 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: środa, 14 grudnia 2016, 09:05 
Avatar użytkownika


Kabat :) Jak masz tego digi to się odezwij bo i tak muszę u siebie zegar ściągać-(podświetlenie) to może bym to zrobił :)




   
 
 
PostNapisane: piątek, 14 kwietnia 2017, 10:59 
Avatar użytkownika


Daaawno mnie nie było :)

Ostatnio próbowałem zrobić z grubsza opis modów, więc go wrzucam + kilka zdjęć żeby ciekawi nie błądzili po temacie :)

Z zewnątrz:
- zderzaki Passporta Optima przód, Lemans GSE tył
- tylne lampy Passport Optima
- blenda tylnej klapy Pontiac Lemans
- zapinki maski Aero + zapinki tylnej klapy
- spoiler GSi
- mocno kontrowersyjne skrzydło Mattig Extrem (będzie na czym zjeść i wypić na zlotach :D )
- poszerzone nadwozie
- wire tuck pod maską
- auto zostało mocno odchudzone
- rozpórka przednich kielichów
- listwy drzwiowe Passport Optima Sedan
- oklejenie (nie ma na zdjęciu - większość elementów już mam, ale dopiero jak się ociepli i poprawię kilka rzeczy to oklejka wpadnie na auto)
- tłumik końcowy custom z końcówkami z nierdzewki DTM (nie wiem czy finalnie wjedzie na auto, bo to sążna armata :D )
- nakładki na progi Kadett GSi 5d
- koło Schmidt Modern Line 16" 9J + Opona 195/45 R16 Dunlop SP Sport
- pakiet aero (nie ma na zdjęciu) splitter, canardsy poziome i pionowe, side skirty, dyfuzor TA Customs (kiedyś Pojebane Customs)
- przednie oświetlenie Passport Optima (jedynie reflektory zostały europejskie żeby nie denerwować diagnostów i smutnych panów w granatowych mundurkach)
- lakierowany jest lakierem czołgowym pochodzącym z demobilów NATO - nie pytajcie skąd go mam xD

Wewnątrz:

- totalna pustka, redukcja masy objęła nawet odchudzanie wiązki z niepotrzebnych kabelków :D
- el. szyby (upięty w fotelu ciężko miałem dosięgnąć do korbek)
- radio klimatowy kaseciak Alpine + głośniki 10cm w desce, 165mm schowane pod deską (redukcja masy redukcją masy, ale nie wyobrażam sobie mieć auta bez radia xD)
- zegary Passport Optima
- pasy szelkowe Schroth (niebiesko czarne) z elektronapinaczami
- zaślepka zegarka z Passporta Optimy
- fotel kierowcy kubełkowy OMP Grip z wygaśniętą homologacją FIA
- kierownica Momo V32 + rozpinka

Zawieszenie:

Przód/tył: Przód Custom TA Customs, amory FK, sprężyna również FK (nie podam teraz twardości sprężyny) + camber plate robiony na zamówienie przez Silver Project (około 3' negatywu)/tył gwint pochodzący z VW Polo 6n2, przerobione kielichy z zastrzałami do podłużnic, dodatkowo rozparte wspawaną na stałe rurą bezszwową, tylna belka od Saaba + stabiliaztor, fabrycznie nowe przednie wahacze ori GM, nowe półosie z przegubami Daewoo, przednie i tylne zawieszenie polakierowane na niebiesko

Silnik:
- Seryjne C20NE + custom dolot i kolektor z kwasiaka (TA Customs)
- najkrótsza skrzynia F16
- oil catch tank
- manualny regulator ciśnienia paliwa

Auto z przeznaczeniem streetowo/torowej zabawki ;)

Plany na najbliższą i tą trochę dalszą przyszłość:

- kubeł dla pasażera
- pasy RRS 4pkt
- klatka
- lepszy hamulec (ale broń boże żadne BBK)
- drugi komplet kół do upalania Zender Sport 15" 8J + semislick
- kompletny wydech z kwasiaka
- nowa konserwa podłogi + lakierowanie jej w kolor reszty nadwozia
- montaż nazbieranych gratów do silnika + remont silnika (głowica od 18e, ostry wałek z 18e, ITB, wtryskiwacze, strojenie blablablabla itd :D )
- poprawić tylne poszerzenia
- polakierować przednie błotniki i skrzydło
- zaślepić otwór po zamku w tylnej blendzie i ją polakierować na czarny mat
- polakierować na nowo felgi i zderzaki (od magazynowania lakier się uszkodził ;) )
- Maska i przednie błotniki z laminatu
- Pakiet Aero w tej samej formie co obecny, ale wykonany z węgla

Generalnie szary będzie moją 100% zabawką - nie będzie moim daily carem, aczkolwiek na pojeżdżawki/zloty będzie oczywiście jeździł na kołach, mam nadzieję że uda się postartować w lokalnej lidze Time Attack i uda się wybrać na jakieś pojeżdżawki/treningi na tor ;)

Auto z pewnością nie będzie uczestniczyło w żadnych ćwiartkowych wygłupach - nie jara mnie to totalnie :D

Ma być mocne klasyczne 8v n/a pod maską, dobrze zestrojone zawieszenie, lekka i dobrze wyważona karoserii itp itd :)

Na efekt końcowy musicie jeszcze troszkę poczekać - na chwilę obecną auto odpala i jeździ, ale do zrobienia została caaaaaała masa pierdół :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W białym też się ostatnio duuuuuuuuużo zmieniło - jak znajdę chwilkę to zrobię o nim podobny wpis :P




   
 
 
PostNapisane: piątek, 14 kwietnia 2017, 11:15 
Avatar użytkownika


Sorrki za post pod postem :)

Białas prześmigał prawie bezproblemowo zimę ;)

No może prawie bezproblemowo poleciała uszczelka pod głowicą ;) Przy okazji wymieniłem tarcze na TRW i klocki Meyle ;)

Obrazek

Kolekcja emblematów nieco się rozrosła :P

Obrazek


W te największe mrozy - mimo słabego akumulatora - był jedynym bezproblemowo odpalającym i jeżdżącym autem u mnie w domu :D

Obrazek

Ostatnio w łapy wpadł mi taki świetny rarytas :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wrzuciłem jeszcze tylne lampy Helli na tył i emblematy z Astry mk2

Obrazek
Obrazek

Polakierowałem Plistigównem słupki na czarno i ogarnąłem go nieco... Wystawiłem też szarego żeby się nieco przewietrzył ;)

Obrazek

Polakierowałem Irmschery, później zabrałem się za wymianę kół na letnie ;)

Podnoszę przód - moim oczom ukazała się pęknięta sprężyna ;) Vogtland postanowił sobie pęknąć z niewiadomych przyczyn :P

Szybka decyzja - na koziołki i rozbieramy gnoja ;)

Usunąłem fabryczne gniazdo sprężyny, wrzuciłem talerzyki które kieeeeeeeeeeeeeedyś sobie dorabiałem do szarego, do tego wrzuciłem sprężyne z gwintu FK od VW Polo ;)

Obrazek

Zmontowałem - efekt w sumie średni, nieco niżej niż na poprzednim zawiasie :)

Podnoszę tył... BRZDĘK... Patrzę pod auto - sprężyna leży w dwóch częściach...

Szybkie rozeznanie na olx/allegro - szukam sprężyn. Znalazłem :D Weitec -40 (miałem nadzieję że dupa się nieco dźwignie do góry) :D Całkiem niedaleko - pożyczam auto i jadę :D

Kupiłem sprężyny, wracam do domu, szybki montaż. Spuszczam auto z lewarka...

CZY ABY NA PEWNO NIE WYPADŁY TE SPRĘŻYNY? CZY NA PEWNO JE ZAMONTOWAŁEM?

Dupa siadła dobre 2cm xD

NO KUWA MAĆ.

Obrazek

Troszkę się zezłościłem - szybka burza mózgu, podnosić tył, czy obniżać przód? Finalnie padło na obniżenie przodu + delikatne podniesienie tyłu.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pokombinowałem z zawiasem z przodu - finalnie wyszło coś takiego ;) (tył podniosłem o ok 1cm, ale po przeróbce wydechu raczej podkładki wylecą spod sprężyn :P )

Finalnie seryjny mc pherson został skrócony o 5cm, wleciały wkłady z gwintu FK AK Street do Corsy C i sprężyny FK z gwintu do VW Polo ;) Prowadzi się idealnie, jest nisko, ale nie ma głupkowatego podskakiwania na każdym dołku - jestem hiper zadowolony:D

Siadł myślę że przepysznie - obecnie siedzi na pewno niżej niż Szary :D

Z innych rzeczy to, założyłem zdrowy błotnik od strony kierowcy (nie mogłem patrzeć na rudą szmatę wyglądającą spod zderzaka :P ) Kolor inny, bo polakierowałem go zlewkami które znalazłem w garażu xD

Znalazłem w garażu trochę więcej "zlewek" i postanowiłem że prysnę dokładki na biało.

Obrazek

Obrazek

"będzie 100% seria, przewiduję totalne zero modyfikacji..." xD

Obrazek

Obrazek

Niedawno udało się wyrwać w śmiesznym pieniądzu zdrowe drzwi do Kadetta - mam już wszystkie graty potrzebne do lakierowania wszystkiego w jeden odcień białego, teraz czekam tylko na cieplejsze dni :P

Obrazek




   
 
 
PostNapisane: sobota, 15 kwietnia 2017, 06:03 
Avatar użytkownika


Niesamowity opis, masa pracy przy projektach - wspaniała pasja! Czekam niecierpliwie na kolejne opisy i foty :)




   
 
 
PostNapisane: sobota, 15 kwietnia 2017, 16:02 
Avatar użytkownika


Dzięki bardzo :)

Teraz po świętach będę chciał zabrać się w końcu za zapiekankę, chciałbym żeby już w tym sezonie chociaż technicznie żeby była w idealnym stanie :) (do rodziny Niewiadówek dojdzie w przyszłym tygodniu niezły kąsek - ciągle walczę ze sobą czy chcę zostawić czarne tablice, czy przerejestrować na żółte, ale więcej o niej napiszę wtedy gdy będę ją miał u siebie na podwórku :) )

No i muszę zebrać siły i chęci, żeby się zająć Szarym Kadettem - baaaardzo bym chciał wystartować w chociaż jednej pojeżdżawce.

Niestety ostatnio ciągle nie mam czasu (praca/szkoła), a jeśli go mam, to zawsze wyskoczą jakieś inne problemy i rzeczy do porobienia :)




   
 
 
PostNapisane: sobota, 15 kwietnia 2017, 18:18 
Admin
Avatar użytkownika



Dołączył(a): wtorek, 9 grudnia 2014, 19:42
Posty: 6993
Obrazki: 1391
Lokalizacja: Jestem z miasta
Gratuluję zacięcia i pasji. Wiem ile to pracy i czasu "kosztuje". No i juz miałem pisać
A zapiekanka stoi w zapomnieniu
No ale jest nadzieja :)
Fajny opis, zdjęcia no i klimat




_________________

Kontakt tylko poprzez
Obrazek

Do zobaczenia na trasie

W trasie z przyczepą:

Rok 2024 Powoli zaczynamy ..........
Rok 2023 Będzie bardzo trudny karawaningowo
Rok 2022 zaczynamy.........
Rok 2021 - 4150 km
Rok 2020 - 4120 km
Rok 2019 - 7,060 km
Rok 2018 - 10,500 km




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: wtorek, 18 kwietnia 2017, 16:29 
Avatar użytkownika


Kabat foty mistrzostwo i jak pisze Heniek opis




   
 
 
PostNapisane: wtorek, 18 kwietnia 2017, 19:22 
Avatar użytkownika


Dzięki bardzo :)

Dziś w białasie ogarnąłem kilka spraw eksploatacyjnych :)

Wymieniłem świece na Denso, wymieniłem oring na aparacie zapłonowym - już zaczął puszczać olej, przy okazji ogarnąłem nieco komorę silnika po zimie (niestety znalazłem w niej też kilka rdzawych baboli które krzyczą żeby je ogarnąć, ale i tak przy okazji lakierowania auta planowałem wyrzucić silnik z auta i polakierować komorę silnika :P ) no i wrzuciłem większy akumulator (głównie ze względu na audio), teraz muszę się uzbroić w większy alternator - taki żeby nie wariował pod dużym obciążeniem :P

Co do zdjęć, to ostatnio próbuję nauczyć się robić repliki kadrów z nagrań VHS - jeszcze daleka droga żeby było dobrze, ale już jakieś światełko w tunelu jest - mam pewien pomysł na fajne zdjęcia w tym klimacie :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek




   
 
 
PostNapisane: piątek, 21 kwietnia 2017, 12:04 
Avatar użytkownika


Obrazek

Najlepiej zainwestowane 200pln w życiu.

1988r, 4d, LPG, C16NZ + THM125 (automat), el. lusterka, el. antena, wspomka, centralny zamek, bajeranckie owiewki heko i hiper rarytaśne brązowe wnętrze :D




   
 
 
PostNapisane: piątek, 21 kwietnia 2017, 14:08 
Avatar użytkownika


Będzie trzeci czy kupiłeś na graty do Kadeta i Passporta?




   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4 5 6 7 8 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE! (C) 2015 © 2007 phpBB Group
WŁASNOŚĆ (C) NIEWIADOWKI.PL