Daaawno mnie nie było
Ostatnio próbowałem zrobić z grubsza opis modów, więc go wrzucam + kilka zdjęć żeby ciekawi nie błądzili po temacie
Z zewnątrz:
- zderzaki Passporta Optima przód, Lemans GSE tył
- tylne lampy Passport Optima
- blenda tylnej klapy Pontiac Lemans
- zapinki maski Aero + zapinki tylnej klapy
- spoiler GSi
- mocno kontrowersyjne skrzydło Mattig Extrem (będzie na czym zjeść i wypić na zlotach
)
- poszerzone nadwozie
- wire tuck pod maską
- auto zostało mocno odchudzone
- rozpórka przednich kielichów
- listwy drzwiowe Passport Optima Sedan
- oklejenie (nie ma na zdjęciu - większość elementów już mam, ale dopiero jak się ociepli i poprawię kilka rzeczy to oklejka wpadnie na auto)
- tłumik końcowy custom z końcówkami z nierdzewki DTM (nie wiem czy finalnie wjedzie na auto, bo to sążna armata
)
- nakładki na progi Kadett GSi 5d
- koło Schmidt Modern Line 16" 9J + Opona 195/45 R16 Dunlop SP Sport
- pakiet aero (nie ma na zdjęciu) splitter, canardsy poziome i pionowe, side skirty, dyfuzor TA Customs (kiedyś Pojebane Customs)
- przednie oświetlenie Passport Optima (jedynie reflektory zostały europejskie żeby nie denerwować diagnostów i smutnych panów w granatowych mundurkach)
- lakierowany jest lakierem czołgowym pochodzącym z demobilów NATO - nie pytajcie skąd go mam xD
Wewnątrz:
- totalna pustka, redukcja masy objęła nawet odchudzanie wiązki z niepotrzebnych kabelków
- el. szyby (upięty w fotelu ciężko miałem dosięgnąć do korbek)
- radio klimatowy kaseciak Alpine + głośniki 10cm w desce, 165mm schowane pod deską (redukcja masy redukcją masy, ale nie wyobrażam sobie mieć auta bez radia xD)
- zegary Passport Optima
- pasy szelkowe Schroth (niebiesko czarne) z elektronapinaczami
- zaślepka zegarka z Passporta Optimy
- fotel kierowcy kubełkowy OMP Grip z wygaśniętą homologacją FIA
- kierownica Momo V32 + rozpinka
Zawieszenie:
Przód/tył: Przód Custom TA Customs, amory FK, sprężyna również FK (nie podam teraz twardości sprężyny) + camber plate robiony na zamówienie przez Silver Project (około 3' negatywu)/tył gwint pochodzący z VW Polo 6n2, przerobione kielichy z zastrzałami do podłużnic, dodatkowo rozparte wspawaną na stałe rurą bezszwową, tylna belka od Saaba + stabiliaztor, fabrycznie nowe przednie wahacze ori GM, nowe półosie z przegubami Daewoo, przednie i tylne zawieszenie polakierowane na niebiesko
Silnik:
- Seryjne C20NE + custom dolot i kolektor z kwasiaka (TA Customs)
- najkrótsza skrzynia F16
- oil catch tank
- manualny regulator ciśnienia paliwa
Auto z przeznaczeniem streetowo/torowej zabawki
Plany na najbliższą i tą trochę dalszą przyszłość:
- kubeł dla pasażera
- pasy RRS 4pkt
- klatka
- lepszy hamulec (ale broń boże żadne BBK)
- drugi komplet kół do upalania Zender Sport 15" 8J + semislick
- kompletny wydech z kwasiaka
- nowa konserwa podłogi + lakierowanie jej w kolor reszty nadwozia
- montaż nazbieranych gratów do silnika + remont silnika (głowica od 18e, ostry wałek z 18e, ITB, wtryskiwacze, strojenie blablablabla itd
)
- poprawić tylne poszerzenia
- polakierować przednie błotniki i skrzydło
- zaślepić otwór po zamku w tylnej blendzie i ją polakierować na czarny mat
- polakierować na nowo felgi i zderzaki (od magazynowania lakier się uszkodził
)
- Maska i przednie błotniki z laminatu
- Pakiet Aero w tej samej formie co obecny, ale wykonany z węgla
Generalnie szary będzie moją 100% zabawką - nie będzie moim daily carem, aczkolwiek na pojeżdżawki/zloty będzie oczywiście jeździł na kołach, mam nadzieję że uda się postartować w lokalnej lidze Time Attack i uda się wybrać na jakieś pojeżdżawki/treningi na tor
Auto z pewnością nie będzie uczestniczyło w żadnych ćwiartkowych wygłupach - nie jara mnie to totalnie
Ma być mocne klasyczne 8v n/a pod maską, dobrze zestrojone zawieszenie, lekka i dobrze wyważona karoserii itp itd
Na efekt końcowy musicie jeszcze troszkę poczekać - na chwilę obecną auto odpala i jeździ, ale do zrobienia została caaaaaała masa pierdół
W białym też się ostatnio duuuuuuuuużo zmieniło - jak znajdę chwilkę to zrobię o nim podobny wpis