Ze mnie co prawda żaden fachowiec, ale stanowczo doradzam N-kę. Zapiekanka jest nieco lżejsza, ale też zdecydowanie mniejsza w środku - niższa, krótsza i zdecydowanie ciaśniejsza. Twój SX4 spokojnie poradzi sobie z holowaniem enki.
Jeśli chodzi o punkty newralgiczne - obejrzeć trzeba ramę, bo mogło dojść do otarcia ocynku i mogą pojawiać się ogniska korozji /co prawda mało prawdopodobne, ale możliwe/. Jeśli chodzi o zawieszenie, to musiałby obejrzeć to fachowiec znający się na osiach z wkładami gumowymi, ale generalnie - jeśli stoi dosyć wysoko /górna krawędź koła we wnęce jest w wystarczającej odległości od górnej płaszczyzny wnęki na koło/ to jest OK. Sama skorupa powinna być bez pęknięć, pajączków, ubytków żelkotu /małe pajączki w niewielkiej liczbie nie dyskwalifikują przyczepy/. Koniecznie sprawdź okna czy nie pęknięte i czy nie ma pod nimi śladów przecieków. Po wejściu do środka potup po podłodze i zobacz, czy nie ugina się nadmiernie lub nie trzeszczy. Co do hamulca - to musiałabyś pociągnąć przyczepkę, bo tak "na sucho" niewiele sprawdzić się da. Jedynie co można sprawdzić, to uniósłszy koło po zaciągnięciu ręcznego w przyczepi sprawdzić, czy hamuje /t.zn. nie da się obrócić/. Poza tym "okiem gospodarskim" ocenić, czy rzeczywiście jest zadbana w środku. To tyle
EDIT
O kurczę! Heniek mnie ubiegł
Bo to przecież Admin i Mod w jednym, to musi być szybszy