masuriana napisał(a):
na razie wiem, że wykładzina się miejscami odkleja
Czyli wykładzina do wymiany
Nie ma teoretycznie czegoś takiego jak podklejenie wykładziny.
masuriana napisał(a):
Na co musimy patrzeć, jeżeli chodzi o ramę, hamulec i zawieszenie?
Rama , hamulec i zawieszenie raczej nie stanowią problemu w N-ce. Jedynie co proszę sprawdzić czy jest to oryginalne zawieszenie , a nie jakaś twórczość czyli przerobione na resory.
masuriana napisał(a):
Są jakieś krytyczne punkty, bez których ani rusz?
Sprawdziłbym dyszel i jego mocowanie w okolicach ramy. Co więcej ?
Proszę sprawdzić stan szczelności przyczepy.
Pootwierać wszystkie schowki, górne i te pod łóżkami. Szczególnie w tych dolnych podwinąć wykładzinę PCV i sprawdzić stan podłogi/sklejki.
Sprawdzić pod oknami czy nie jest wilgotno i na wysokości rączek manewrowych , świateł zewnętrznych. No i tradycyjnie zgodność nr ramy z dokumentami, W dowodzie rej , może być niepełny VIN - to nie problem tak kiedyś pisano. Sprawdzić poprawność wpisanych w dokumencie wag przyczepy. często bywają błędy . Ma być Mw 620 Kg i DMC 720 Kg. Można to korygować , ale to przegląd na stacji.
Odpuście sobie zapiekankę !
Znalezienie z hamulcem i to jeszcze w ładnym stanie to jak wygrać w totka