Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 2 3 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: czwartek, 14 stycznia 2016, 23:43 
Admin
Avatar użytkownika



Dołączył(a): wtorek, 9 grudnia 2014, 19:42
Posty: 6991
Obrazki: 1391
Lokalizacja: Jestem z miasta
No ten człowiek jest znany w branży , Od 20- stu lat płace za wjazd na jego imprezę .
Moto weteran bazar :(
To juz tyle czasu sam nie bardzo w to wierzę ,




_________________

Kontakt tylko poprzez
Obrazek

Do zobaczenia na trasie

W trasie z przyczepą:

Rok 2024 Powoli zaczynamy ..........
Rok 2023 Będzie bardzo trudny karawaningowo
Rok 2022 zaczynamy.........
Rok 2021 - 4150 km
Rok 2020 - 4120 km
Rok 2019 - 7,060 km
Rok 2018 - 10,500 km




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: czwartek, 21 stycznia 2016, 11:16 
Avatar użytkownika



Dołączył(a): niedziela, 11 stycznia 2015, 21:35
Posty: 1116
Taka BEEMKa, chyba nie dała by rady z naszymi przyczepami.
http://moto.onet.pl/aktualnosci/bmw-ise ... ach/e13e55




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: wtorek, 26 kwietnia 2016, 13:01 
Avatar użytkownika



Dołączył(a): niedziela, 11 stycznia 2015, 21:35
Posty: 1116
Przechwytywanie.JPGA tutaj jeszcze jeden samochodzik rodzimej produkcji :)
Może nie był tak popularny, ponieważ wykonano go w ilości 17 sztuk.
Nazywał się SMYK


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: wtorek, 26 kwietnia 2016, 13:11 
Avatar użytkownika



Dołączył(a): niedziela, 11 stycznia 2015, 21:35
Posty: 1116
Smyk (samochód)[edytuj]
SFM Smyk B30
SFM Smyk B30 w Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie
SFM Smyk B30 w Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie
Producent BKPMot
Okres produkcji 1957–1959
Miejsce produkcji Polska, Warszawa
Dane techniczne
Segment mikrosamochód
Skrzynia biegów 4-biegowa manualna
Rodzaj napędu tylny
Długość 2950 mm
Szerokość 1300 mm
Wysokość 1370 mm
Rozstaw osi 1700 mm
Liczba miejsc 4
Dane dodatkowe
Konkurencja BMW Isetta
Zündapp Janus
Commons Multimedia w Wikimedia Commons

SFM Smyk B30 w Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie

Stanowisko kierowcy

Smyk – eksponat w Muzeum Techniki i Komunikacji w Szczecinie
Smyk – prototypowy polski mikrosamochód opracowany w 1957 roku w warszawskim Biurze Konstrukcyjnym Przemysłu Motoryzacyjnego.

Spis treści [ukryj]
1 Koncepcja
2 Szczegółowe dane techniczne
3 Zachowane
4 Zobacz też
Koncepcja[edytuj]
W założeniach powstać miał możliwie najtańszy mikrosamochód mieszczący cztery osoby w systemie 2+2 tj. dwie osoby dorosłe i dwoje dzieci. Dojście do tylnego siedzenia było możliwe tylko po złożeniu przedniego siedzenia pasażera. Za drzwi służyła odchylana (ku dołowi) pokrywa przednia, by boki karoserii mogły przenosić obciążenia, zaś sam kształt karoserii nie wymagał głębszego wytłaczania. Samochód nie posiadał bagażnika, zaś na desce rozdzielczej znalazły się tylko prędkościomierz, kontrolka ładowania akumulatora i przełącznik kierunkowskazów z kontrolką.

Jako napęd prototypowych pojazdów służył silnik od motocykla Junak M07 z zamontowanym dynamostarterem oraz dmuchawą. Zastosowano niezależne zawieszenie dla wszystkich czterech, dwunastocalowych kół: poprzecznie ułożone drążki skrętne. Koła montowane były z dwóch części, z czego wewnętrzna, z metali lekkich służyła jednocześnie za piastę koła, zaś zewnętrzna, stalowa za koło właściwe. Wybudowano także Smyka z karoserią z trójwarstwowych laminatów.

Planowano rozpocząć produkcję Smyka w Szczecinie, jednak do produkcji seryjnej zatwierdzono samochód Mikrus MR-300. Smyk został wyprodukowany przez SFM tylko w serii próbnej w ilości 17 egzemplarzy (niektóre źródła podają 20 egzemplarzy).

Projektantami pojazdu byli:

inż. Karol Wójcicki
inż. arch. Janusz Zygadlewicz
inż. Andrzej Zgliczyński
Z projektem współpracowali: inż. Kończykowski, Ossowski, Sawicki, Zaręba, Sitnicki i inni.

Szczegółowe dane techniczne[edytuj]
Silnik S 03
Pojemność skokowa: 349 cm³
Średnica cylindra x skok tłoka: 75 x 75 mm
Stopień sprężania: 6,8
Moc maksymalna: 15 KM (11 kW) przy 5500 obr/min
Maks. moment obrotowy: 24 Nm przy 4000 obr/min
Podwozie
Zawieszenie: niezależne dla wszystkich kół
Hamulce przód/tył: bębnowe 200 mm/bębnowe 200 mm
Wymiary i masy
Rozstaw osi: 1700 mm
Rozstaw kół przód/tył: 1100/1100 mm
Masa własna: 470 kg
DMC:
Pojemność bagażnika: brak
Pojemność zbiornika paliwa:
Osiągi
Przyśpieszenie 0-100 km/h: —
Prędkość maksymalna: 70 km/h
Zużycie paliwa: 5 l/100 km
Zachowane[edytuj]
Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie
Muzeum Techniki w Warszawie – 2 szt.
Muzeum Techniki i Komunikacji w Szczecinie – 2 szt.
W rękach prywatnych – ok. 5 szt.




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: czwartek, 28 kwietnia 2016, 19:23 
Avatar użytkownika



Dołączył(a): poniedziałek, 12 stycznia 2015, 23:34
Posty: 2902
Obrazki: 1581
Lokalizacja: KCH
Świetny. Bardzo mi się podoba. Wygląda jak miniaturka amerykańskiego krążownika z lat 50-tych :)




_________________

Punto 69KM
N260
N126n

Zabawne jak mało ważna jest Twoja praca, gdy prosisz o podwyżkę,
a jak niesamowicie niezbędna dla ludzkości gdy prosisz o urlop...




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: niedziela, 12 czerwca 2016, 11:52 
Avatar użytkownika



Dołączył(a): niedziela, 11 stycznia 2015, 21:35
Posty: 1116
Takie autko też jest niezłe.


Jak umieścić filmy z YouTube w postach phpBB3




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: niedziela, 12 czerwca 2016, 15:13 
Avatar użytkownika



Dołączył(a): poniedziałek, 5 stycznia 2015, 23:46
Posty: 831
Obrazki: 376
Lokalizacja: ETM
Mieciu smyk był chyba na bazie mikrusa, bądź odwrotnie.
mikrus-02.jpegmikrus-026.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

N126N
TABBERT 450TD
AUDI S6
VW GOLF MK1
VW GARBUS

Mądry człowiek uczy się od każdego,głupi wie wszystko...

1791




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: niedziela, 11 września 2016, 22:40 
Avatar użytkownika



Dołączył(a): niedziela, 11 stycznia 2015, 21:35
Posty: 1116
Węgrzy używali naszych poczciwych Warszaw


Przechwytywanie.JPG138.JPG

Polacy mieli swój wkład w motoryzację
Przechwytywanie.JPG169.JPG

A to Zindapp w wersji bojowej
Przechwytywanie.JPG139.JPG
Nie tylko Żwirko i Wigura rozsławili polskie lotnictwo
Przechwytywanie.JPG188.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




 Zobacz profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 2 3 4


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE! (C) 2015 © 2007 phpBB Group
WŁASNOŚĆ (C) NIEWIADOWKI.PL