Witam i pozdrawiam z Tomaszowa Mazowieckiego.
Zastanawia mnie jedna rzecz.Przyczepy z lat z których jest ta przyczepka posiadały ramy słabsze, o mniejszym przekroju ceownika.Układ zawieszenia posiadał wsporniki, które były dużo dłuższe i mocowane były na cztery śruby na każdą stronę.Piszę to, ponieważ do ówczesnych przyczep montowane były piasty kół do tarcz o dużym rozstawie śrub, tzw.,,cytrynek''W Twojej przyczepie jest mniejszy rozstaw śrub. Mogło to być dokonane poprzez wymianę samych piast- była dawniej taka możliwość, bo Zakład w Niewiadowie produkował piasty o mniejszym rozstawie śrub, które pasowały do łożysk 30203 oraz 30204 i ośki,
lub też została wymieniona cała oś wraz z piastami.Gdyby tak było, to mocowanie osi dwoma śrubami (na stronę) w wielu przyczepach doprowadzało do uszkodzenia cienkich ram.
Tak więc Kolego zerknij, czy oś masz mocowaną czterema, czy też ośmioma śrubami. W przypadku czterech śrub trzeba wzmocnić ramę w okolicy mocowania .
Miałem tą uwagę napisać na PW, ale stwierdziłem,że dobrze byłoby, aby więcej Użytkowników to przeczytało, ponieważ coraz więcej pojawia się przyczep z tamtego okresu.