Wszyscy zmęczeni jak
,, Koń po westernie ,,
To ja zaczynam
Po pierwsze
Sprawdzamy czy daną przyczepę możemy holować obecnie posiadanym samochodem . Może to i śmieszne , ale lepiej aby Wam tego policja lub ITD nie zweryfikowała .
W czym rzecz . Ano w masach przyczepy , czyli swojsko brzmiące DMC
Porządek musi być z dokumentami .
Sprzedający musi być właścicielem i jego dane widnieć w dowodzie rejestracyjnym .
Musi być zgodność danych z tabliczką , ramą i dowodem .
Nie kupujemy przyczepy bez dokumentacji , w myśl zasady - jakoś to będzie Zawsze piszemy umowę kupna- sprzedaży
To z formalności chyba tyle . A może coś zapomniałem ? Koledzy dopiszą .
Jadąc już po przyczepę , sprawdźmy jakie gniazdo mamy przy haku . Jeżeli 13 pin co nie jest rzadkością , zaopatrzmy się w przejściówkę 13/7 pin . Przejściówki do kupienia w sklepach motoryzacyjnych .
Cdn