Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1 2 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: niedziela, 5 maja 2019, 08:39 
Avatar użytkownika



Dołączył(a): poniedziałek, 5 stycznia 2015, 17:36
Posty: 285
Lokalizacja: Lubelskie
Założyłem taki temat raz z czystej ciekawości a dwa żeby lepiej poznać codzienne zmagania ludzi w innych zawodach. Ale nie jest to wątek [-x gdzie będziemy wpisywać np.
Jestem kierowcą a ja pielęgniarką lub pielęgniarzem a ja księdzem ja mam własną działalność
ja jestem lekarzem ja policjantem a on strażakiem a ja jeżdżę śmieciarką ja jestem glazurnikiem ja murarzem a on żołnierzem. A jeden taki np. choć się opierdalam nie uczę nie pracuję z kolegami z przyczepami po Polsce wojuje.