Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 193 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: środa, 1 lipca 2015, 00:04 
Admin
Avatar użytkownika



Dołączył(a): wtorek, 9 grudnia 2014, 19:42
Posty: 7005
Obrazki: 1394
Lokalizacja: Jestem z miasta
No widzisz
A my już od dłuższego czasu sprawiamy sobie dobry humor =))




_________________

Kontakt tylko poprzez
Obrazek

Do zobaczenia na trasie

W trasie z przyczepą:

Rok 2024 Powoli zaczynamy ..........
Rok 2023 Będzie bardzo trudny karawaningowo
Rok 2022 zaczynamy.........
Rok 2021 - 4150 km
Rok 2020 - 4120 km
Rok 2019 - 7,060 km
Rok 2018 - 10,500 km




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: czwartek, 2 lipca 2015, 00:19 
Avatar użytkownika



Dołączył(a): poniedziałek, 5 stycznia 2015, 23:46
Posty: 831
Obrazki: 376
Lokalizacja: ETM
Koniec tego pitolenia!
Czas najwyższy wziąć się za robotę. Tak więc wczoraj poprosiłem kolesia, by zakupił mi ekrany i klyj chciałem zaoszczędzić na czasie.
Oczywiście kupił wszystko, prócz klyju. Chciałem polimerowy bezbarwny, a dostałem o konsystencji szpachli gipsowej. No cóż ''Kazał Pan musiał sam''.
Wycieczka do OBI i zmarnowane w ... czasu.
20150630_155124..jpg
Ale do sedna.
W początkowej wersji na ściany chciałem położyć styrodur, ale okazało się iż nawet płaty o gr. 0,5cm są za sztywne do wyłożenia.
Ostatecznie stanęło na ekranach.
Przedwczoraj naciąłem parę tafli.20150630_154019..jpg
Kolejny problem wynikł podczas ocieplania podłogi, a mianowicie podczas prac napatoczył się znajomy budowlaniec, który przestrzegł mnie
przed takim kładzeniem ocieplenia. Stwierdził, że pomiędzy arkuszami styroduru, a za laminowanymi listwami powinna być dyletacja, a to
wszystko po to by była cyrkulacja powietrza. Sama podłoga też nie bez powodu jest mniejsza i to nie jest to spowodowane oszczędnością
materiału, lecz czynną wymianą powietrza. Ze względu na przetłoczenia podłogi użyłem kleju poliuretanowego, który pod wpływem wilgoci
zwiększa swoją objętość co miało wpływ na układanie ocieplenia. Opinię zostawiam wszem obecnym, ale nie w tym wątku.20150630_155618..jpg20150630_171838..jpg20150630_192113..jpg20150630_192100..jpg
Kolejnym krokiem było wycięcie na nadkola wnęk i tu z pomocą przyszło tanie urządzenie z zaprzyjaźnionego LIDL-a.20150630_181922..jpg20150630_181936..jpg20150630_191025..jpg20150630_191419..jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

N126N
TABBERT 450TD
AUDI S6
VW GOLF MK1
VW GARBUS

Mądry człowiek uczy się od każdego,głupi wie wszystko...

1791


Ostatnio edytowano czwartek, 2 lipca 2015, 00:31 przez tacho, łącznie edytowano 2 razy



 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: czwartek, 2 lipca 2015, 00:28 
Avatar użytkownika



Dołączył(a): poniedziałek, 5 stycznia 2015, 23:46
Posty: 831
Obrazki: 376
Lokalizacja: ETM
Jeszce jeden element układanki i prawie gotowe.20150630_193005..jpg
Oto dibond, z którego za pomocą frezarki cnc wycinają się maskownice ram okiennych zamiast wyginającej się HDF-ki.20150630_191441..jpg20150630_191454..jpg
Niestety musiałem zakończyć, gdyż nadciągały ''czarne chmury''.
To było wczoraj.
Dzisiaj dokończyłem wczorajsze braki.
Połączona na dobre skorupa z ramą, za laminowana w tych samych miejscach co w fabryce.20150630_194407..jpg20150630_194427..jpg20150701_171619..jpg20150701_171659..jpg
Dla zainteresowanych:
do połączenia użyto
-śruby 8x60 mm 8szt. podkładki zwykłe i sprężynujące
-wkręty 4x40 mm ok.60szt.
Wyrównałem również przetłoczenia w ścianach wstawiając wycięte paski.20150701_195812..jpg20150701_195852..jpg
To tyle dalsze prace jutro. :))


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

N126N
TABBERT 450TD
AUDI S6
VW GOLF MK1
VW GARBUS

Mądry człowiek uczy się od każdego,głupi wie wszystko...

1791




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: czwartek, 2 lipca 2015, 16:52 
Avatar użytkownika


W przetłoczenia te wąskie wlaminowałem u siebie listewki drewniane, na wypadek gdybym coś kiedyś chciał przykręcić.




   
 
 
PostNapisane: czwartek, 2 lipca 2015, 18:07 
Admin
Avatar użytkownika



Dołączył(a): wtorek, 9 grudnia 2014, 19:42
Posty: 7005
Obrazki: 1394
Lokalizacja: Jestem z miasta
mariusz724 napisał(a):
Praca idzie do przodu , pewnie jeszcze w tym roku będzie pierwszy wyjazd . :-bd

No jak w tym roku . za dwa tygodnie ;)




_________________

Kontakt tylko poprzez
Obrazek

Do zobaczenia na trasie

W trasie z przyczepą:

Rok 2024 Powoli zaczynamy ..........
Rok 2023 Będzie bardzo trudny karawaningowo
Rok 2022 zaczynamy.........
Rok 2021 - 4150 km
Rok 2020 - 4120 km
Rok 2019 - 7,060 km
Rok 2018 - 10,500 km




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: czwartek, 2 lipca 2015, 21:31 
Avatar użytkownika



Dołączył(a): poniedziałek, 5 stycznia 2015, 23:46
Posty: 831
Obrazki: 376
Lokalizacja: ETM
A oto opisywane wcześniej maskownice okien.20150702_153737..jpg20150702_153729..jpg
Dla lojalnych forumowiczów udostępnię pliki maskownic pod cnc.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

N126N
TABBERT 450TD
AUDI S6
VW GOLF MK1
VW GARBUS

Mądry człowiek uczy się od każdego,głupi wie wszystko...

1791




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: czwartek, 2 lipca 2015, 23:00 
Avatar użytkownika


Nie wiem czy dobrze rozumiem... Jak działa ta dylatacja? Są jakieś szczeliny które powodują przepływ powietrza: jeden otwór w podłodze(podwoziu) a drugi w podłodze z osb z przeciwległej strony ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f93 ... 28090.html


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




   
 
 
PostNapisane: piątek, 3 lipca 2015, 09:47 
Avatar użytkownika



Dołączył(a): poniedziałek, 5 stycznia 2015, 23:46
Posty: 831
Obrazki: 376
Lokalizacja: ETM
sikor78 napisał(a):
Nie wiem czy dobrze rozumiem... Jak działa ta dylatacja? Są jakieś szczeliny które powodują przepływ powietrza: jeden otwór w podłodze(podwoziu) a drugi w podłodze z osb z przeciwległej strony ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f93 ... 28090.html


Masz rację. Są to szczeliny przez które przepływa swobodnie powietrze, lecz nie musi to być zaciąganie tegoż powietrza z zewnątrz.




_________________

N126N
TABBERT 450TD
AUDI S6
VW GOLF MK1
VW GARBUS

Mądry człowiek uczy się od każdego,głupi wie wszystko...

1791




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: piątek, 3 lipca 2015, 12:31 
Avatar użytkownika


Witaj
Taka izolacja nie ma sensu,powstały "mostki cieplne".
Izolacja aby spełniała swoją rolę musi być szczelna.
Otwory w spodzie są po to aby odprowadzić wodę gdyby się tam dostała. A podłoga (sklejka osb)jest nie dopasowana dlatego że laminat pracuje a podłoga przykręcona jest na sztywno. Jedno o drugie nie ociera.
Ale to tylko moje zdanie.Pozdrawiam i powodzenia w dalszym remoncie.




   
 
 
PostNapisane: piątek, 3 lipca 2015, 15:52 
Avatar użytkownika



Dołączył(a): poniedziałek, 5 stycznia 2015, 23:46
Posty: 831
Obrazki: 376
Lokalizacja: ETM
No tak Pawle,tylko że w ence boczne ściany kawałkami są laminowane z podłogą i raczej to całość pracuje.
Nie znam się aż tak na budowlance.Przytoczyłem słowa znajomego, który się tym zajmuje.




_________________

N126N
TABBERT 450TD
AUDI S6
VW GOLF MK1
VW GARBUS

Mądry człowiek uczy się od każdego,głupi wie wszystko...

1791




 Zobacz profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 193 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 20  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE! (C) 2015 © 2007 phpBB Group
WŁASNOŚĆ (C) NIEWIADOWKI.PL