Tak na prawdę to do przerobienia trzeba wyciąć dziurę w podszybiu... no i przerobić przewody, ale w pracy mam prasę do zagniatania więc nie ma problemu.
Muszę zobaczyć, czy uda mi się to zrobić bez obiegu zamkniętego obcinając tylko obudowę wentylatora-obyło by się bez robienia dziury w podszybiu...
Tak ten cudak wygląda w mk7
a tak w mk4...
Mam kilka zdjęć jak zaczynałem...
Pod akumulatorem
Pode wentylatorem
1.3 na gaźniku robi wyjście-zastąpi je 1.8TD na mechanicznej pompie
Szukam drzwi:
Klapa-udało mi się dorwać całą w niezłym stanie.
Tylne prawe nadkole
Za to jak na MK4-rewelacja!
Nadkole po wspawaniu-na razie punktowo.-Jest już poszpachlowane i praktycznie gotowe do malowania.
Połatane pod bezpiecznikami
Łatka w progu
Słupek po fachowej wymianie błotnika przez poprzedniego właściciela-zamiast spawów punktowych zrobił od góry do dołu od środka nadkola...
Aktualnych zdjęć na razie nie mam bo niestety światło kiepskie-na dniach zapowiadali jakieś słońce to może się uda