Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 125 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8 9 10 11 12 13  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: niedziela, 15 października 2017, 22:49 



Dołączył(a): sobota, 30 września 2017, 21:53
Posty: 33
Witam. Wpis w dowodzie SAM pole d1, cena jak pisałaś niewiele ma wspólnego ze stanem. Czarne tablice wymagają przeglądu ale to niby nie problem.




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: poniedziałek, 16 października 2017, 00:12 
Avatar użytkownika


Nie problem, ale żeby ją na siebie przerejestrować, musisz ją wpierw sprawną zaholować na SKP. Niestety większość przyczep z ogłoszeń kwalifikuje się do remontu a nie do pokazania diagnoście.




   
 
 
PostNapisane: niedziela, 29 października 2017, 20:19 



Dołączył(a): sobota, 30 września 2017, 21:53
Posty: 33
Witam. Znalazłem kolejną przyczepę wersja E zarejestrowana właściciel jest papiery ok. rok 80.Środek nie śmierdzi, tapicerka jasny brąz jakby na gąbce podszyta (orginał?) oś nie hamowana wahacze wleczone wciśnięte w rurę kwadratową z plastikami. Oś jakby lekko przegięta na środku wygląda na orginał. Tak ma być? Światła działają klosze jak w żuku. Po włączeniu kierunku miga na przemian czerwone i pomarańczowe, po obu stronach tak samo(coś żle łączy czy tak ma być) Pozdrawiam.




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: niedziela, 29 października 2017, 20:33 
Admin
Avatar użytkownika



Dołączył(a): wtorek, 9 grudnia 2014, 19:42
Posty: 6994
Obrazki: 1391
Lokalizacja: Jestem z miasta
krystek napisał(a):
Po włączeniu kierunku miga na przemian czerwone i pomarańczowe, po obu stronach tak samo(coś żle łączy czy tak ma być)
Obstawiam brak masy.




_________________

Kontakt tylko poprzez
Obrazek

Do zobaczenia na trasie

W trasie z przyczepą:

Rok 2024 Powoli zaczynamy ..........
Rok 2023 Będzie bardzo trudny karawaningowo
Rok 2022 zaczynamy.........
Rok 2021 - 4150 km
Rok 2020 - 4120 km
Rok 2019 - 7,060 km
Rok 2018 - 10,500 km




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: poniedziałek, 30 października 2017, 08:56 
Avatar użytkownika



Dołączył(a): czwartek, 12 lutego 2015, 13:09
Posty: 519
Obrazki: 44
Lokalizacja: Warsiawa WN
krystek napisał(a):
Oś jakby lekko przegięta na środku wygląda na orginał. Tak ma być?
W mojej też tak było. Też myślałem, że od jakiegoś uderzenia w coś. Tak mają przygięte fabrycznie.




_________________

Każda frytka to smutna historia zmarnowanych marzeń ziemniaka, który mógł stać się wódką.




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: środa, 1 listopada 2017, 01:01 



Dołączył(a): sobota, 30 września 2017, 21:53
Posty: 33
Witam. W najbliższym czasie jadę po przyczepę , koła zapasowe mam, wiązkę z lampami też biorę. Czy w przyczepie coś dodatkowo zabezpieczać na czas przejazdu, mam ok. 100km. do przejechania. Pozdrawiam.




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: środa, 1 listopada 2017, 08:14 
Admin
Avatar użytkownika



Dołączył(a): wtorek, 9 grudnia 2014, 19:42
Posty: 6994
Obrazki: 1391
Lokalizacja: Jestem z miasta
Sprawdzić zamknięcie wszystkich okien, kufra, drzwi
Stoły w pozycji "na noc" czyli na dole.
Jeżeli coś włożysz do środka to tylko na przód przyczepy.
Sprawdzić światła , dokumenty i powoli w drogę :)
Powodzenia




_________________

Kontakt tylko poprzez
Obrazek

Do zobaczenia na trasie

W trasie z przyczepą:

Rok 2024 Powoli zaczynamy ..........
Rok 2023 Będzie bardzo trudny karawaningowo
Rok 2022 zaczynamy.........
Rok 2021 - 4150 km
Rok 2020 - 4120 km
Rok 2019 - 7,060 km
Rok 2018 - 10,500 km




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: czwartek, 2 listopada 2017, 01:12 



Dołączył(a): piątek, 4 września 2015, 23:44
Posty: 956
Dodałbym do tego dokładne obejrzenie kół /stan opon, czy nie sparciałe i nie rozlecą się na pierwszych kilometrach/. Sugerowałbym zabranie dwóch kół zapasowych, bo w starych przyczepkach gumy potrafią zaskoczyć. W mojej z 1990 roku gumy też były z 1990 roku :-o i to jeszcze z dętkami. Zaryzykowałem, bo wyglądały jak nowe i udało się /120 km/, ale po przyjeździe na miejsce pierwszą rzeczą jaką zrobiłem było nabycie nowych kół na alusach. Jeśli przyczepka stoi z kołami w powietrzu /a tak stać powinna/ to sprawdziłbym jeszcze luzy na łożyskach i głośność łożysk. Poza tym koniecznie transport za dnia i bez szaleństw na drodze - bliżej 50 km/h niż 80 km/h /maksymalna dozwolona z przyczepką/. Mam nadzieję, że masz doświadczenie w holowaniu, bo jeśli nie - to proponowałbym poprosić kogoś z takim doświadczeniem na pierwsze holowanie. Nie dlatego, że jest to jakaś "wiedza tajemna", ale wystarczy, że przyczepka nawet delikatnie będzie ściągała i dla niedoświadczonego w holowaniu przyczepy może to być problem. Sprawdź też, czy nacisk na hak ma co najmniej ok. 30 do 70 kG /typowe naciski/ co można sprawdzić "na czuja" bo mniej więcej chyba wiesz ile to jest te 30 kG. Jeśli jest za mało, to trzeba tak przemieścić wewnątrz wyposażenie /bo przy fabrycznym powinno być OK, ale nie wiadomo co zrobili we własnym zakresie poprzedni właściciele/. Nie od rzeczy będzie też sprawdzić sprzęg z hakiem, czy nie ma nadmiernych luzów lub nie spina się zbyt ciasno i czy ma blokadę w stanie zamkniętym, czy też trzeba dodatkowo zabezpieczyć przed rozpięciem. Sprawdź też, czy w górnych szafkach nie ma czegoś, co wypadnie i się potłucze lub wyleje. Moje górne szafki zamykają się dobrze, ale i tak musiałem po pierwszym dalszym przejeździe zbierać szkło z arcoroca i zebrać po całej podłodze rozlany olej kujawski - na szczęście mała butelka :D
No i powodzenia :)




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: piątek, 3 listopada 2017, 00:13 



Dołączył(a): sobota, 30 września 2017, 21:53
Posty: 33
Witam koła biorę ze sobą ze świeżymi oponami, łożyska sprawdzałem jak byłem oglądać przyczepę, kręcą się swobodnie żadnych luzów ,szumów. Koła oryginalne zdjęte leżą w suchym garażu, i tak założę swoje. Piasty ,(zaczep też zmienię przed przejazdem) pomimo że wszystko elegancko zabezpieczone przed wilgocią. Przyczepa stoi w powietrzu na specjalnie dociętych przez ,starego, właściciela klocach. Światła trochę problem z masą, jak nie znajdę na miejscu, dopinam uniwersalny zestaw lamp z aledrogo do przyczepy. Wnętrze oryginalne (delikatne braki opisane w odpowiednich działach) przód obciążę jego kołami, plus wszystkie zabezpieczenia opisane powyżej. Nawet nie planowałem jazdy nocą,weekend, normalnie w dzień jadę. Formalności załatwione. A olej kujawski to stolarz mi polecił nawet na zabezpieczenie tarasu drewno nie chłonie wilgoci :D




 Zobacz profil  
 
 
PostNapisane: środa, 15 listopada 2017, 01:07 



Dołączył(a): sobota, 30 września 2017, 21:53
Posty: 33
Witam. No i jest.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




 Zobacz profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 125 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8 9 10 11 12 13  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE! (C) 2015 © 2007 phpBB Group
WŁASNOŚĆ (C) NIEWIADOWKI.PL